torsdag 17 mars 2011

Klättring

Idag klättrade jag med båda hästarna. Båda hästarna lyssnade jätte bra och Ziezo va förvånansvärt lugn i alla gångarter uppför backarna. Hade samma upplägg som sist jag klättrade, självklart skritt nerför och passade på att jobba med halter och sidflyttningar. Skrittade upp en gång i vardera backe och sen trav en gång i vardera och därefter galopp en gång i vardera. Varierade traven också så dom fick trava både med korta och långa steg. Irija älskar att arbeta, de märks så väl såna här gånger :)

3 kommentarer:

  1. BÖRJA BLOGG IGEN DIN TÖNT!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Hade gärna åkt alla dagar om inte Falun låg 13 mil ifrån mig! :/ men det kan hända att jag kommer då också! :)

    SvaraRadera
  3. haha ja det ska jag komma ihåg ;). Saknar dig med!

    SvaraRadera