fredag 21 januari 2011

Skogstokig..

Nu är jag så jävla frustrerad på de här jobbet jag har.. Jobba aldrig åt en kurd, inga pengar i världen är värt de!! Idag höll jag seriöst på att säga upp mig. Gör si! Gör så! Gör de sen! JAG BLI GALEN! Nu ska jag lämna in mitt CV på en miljon ställen så jag kommer bort från de där stället så fort som möjligt..

Eller kanske plugga?

Skulle inte vara fel att plugga till typ hästfysiolog eller nåt sånt, men behövs de inte en massa annat för de? Om jag ska plugga så blir de till de, men då är de ju jag som är så himla skoltrött fortfarande..

Ååååh jag vet varken ut eller in, de enda jag vet är jag blir galen av att vara på grillen.. man ska inte behöva bli så arg så man skakar varje jävla dag...



2 kommentarer:

  1. oj hoppas du står på dig och inte råkar ut för alldeles för mycket skit malin.. Sök nya jobb! :)
    kram på dej!!

    saknar att prata häst med dig

    SvaraRadera
  2. Elin: Nej jag säger ifrån ska du veta :P haha jag håller på, har hur många ställen som helst som jag ska lämna in på så jag håller mina tummar och tår! Jaa jag saknar att prata häst me dig också! Kramis på dig!

    SvaraRadera