fredag 28 januari 2011

Fick lite sovmorgon idag eftersom Marika tog ut hästarna imorse, hur som så gick jag upp vid 8 och kastade mig i duschen en snabbis, gör mig iordning och tar bussen till stan för att gå till banken kl 10 med Tarek och Micaela. Ungefär 9.50 ringer Micaela och berättar att hon fått sms från Tarek som säger att han fått förhinder och kan inte förrän kl 15. Känns som att han hade kunnat kläcka ur sig de lite tidigare så Micaela, Robin och Bulten sluppit åka från Falun för ingenting.. Men så blev icke fallet!

Jag hade iaf bestämt dejt med kusin vitamin kl 12, så vi gled runt i lilla Borlänge ett tag och så blev det lite mat på Pizzeria Valentino på Forsa med hela skaran. Efter mat klippte Emma mig, vilket jag blev super nöjd med.
Sen blev det Robins tur ;)

Nu tänkte jag då lägga ut bild på Robin med blött slickat hår, och upptäcker att min telefon (som spökar en aning) har raderat alla bilder i mobilen.. Så det blev ingen bild på en slickad Robin.. Attans!

Vi åkte i vilket fall tillbaka till grillen till 15 eftersom Tarek sa att skulle lämna pengar till Micaela där, vilket han inte hade gjort!! Kan ju inte säga att varken jag eller Micaela blev förvånade faktiskt, bara massa undanflykter..

Fick bli en bild på min frisyr ist

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar